Reklamacije i povrat novca

Osnovne informacije

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021), kupovina preko naše Internet prodavnice smatra se prodajom na daljinu. U slučaju prodaje na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (Član 27. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.

Reklamaciju možete izjaviti:

• elektronskim putem na e-mail adresu reklamacije@katya.rs uz obaveznu dostavu dokaza o kupovini i proizvoda (elektronski fiskalni račun) – robe koju reklamira.

Odgovor na reklamaciju ćete dobiti elektronskim putem u što kraćem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje po preklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe u ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Svi troškovi vezani za oštećeni artikal idu na naš teret. Uz dogovor sa kupcem artikal može biti zamenjen za novi ili da se vrati novac.

Nemogućnost kupca da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti. Artikli namenjeni za reklamaciju trebaju biti adekvatno spakovani kako ne bi došlo do dodatnog oštećenja u transportu.

Prodavac garantuje da svi proizvodi na sajtu odgovaraju proizvodima u stvarnosti. U slučaju da proizvod ne odgovara opisu i detaljima istaknutim na sajtu, Kupac ima pravo na zamenu robe ili povraćaj novca, bez dodatnih troškova.

Reklamacija neće biti prihvaćena ukoliko je oštećenje nastalo usled nepravilnog rukovanja ili nepažnje kupca, nesrećnog slučaja ili dejstva više sile kao što su pad, mehaničko oštećenje, oštećenje hemijskim sredstvima, ukoliko dođe do zaprljanosti proizvoda ili usled prirodnih promena koje mogu nastati na srebrnom nakitu (oksidacija, patiniranje plemenitih metala).

Povraćaj sredstava za slučaj raskidanja ugovora i vraćanja robe

U slučaju da se radi povraćaj novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, procedura je sledeća:

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, KATYA je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Master metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Korišćenje naših usluga podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. KATYA se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova biće objavljene na sajtu.

Napomena: Srebro je relativno mekan materijal i podložan je krivljenju, lomljenju, grebanju i habanju od nošenja. Usled nošenja sasvim je normalno da nakit izgubi sjaj ili se ogrebe. To ne znači da nakit nije kvalitetan i ne smatra se manom ili manjkavošću. Proizvodi koji se svakodnevno koriste podložniji su habanju i naš je savet da se odlažu prilikom rada sa oštrim i tvrdim predmetima ili hemikalijama. Takođe nije preporučljivo spavanje sa bilo kojim komadom nakita. Naš je savet da se nakit uvek nosi i odlaže sa posebnom pažnjom. Kupcu se preporučuje da OVDE detaljno pročita priložena uputstva za čiščenje, održavanje i upotrebu nakita.

×